Osakeoptiot Arviointi
Korvaus Kannustinjärjestelmät Optio-oikeudet Oikeus ostaa osakkeita tietyllä hinnalla jossakin vaiheessa tulevaisuudessa. Vaihtoehdot ovat luonteeltaan kahdella eri tavalla. Vaihtoehtoiset optio-oikeudet ISOs, joissa työntekijä pystyy lykkäämään verotusta, kunnes optioilla ostetut osakkeet ovat myydään Yhtiö ei saa verovähennystä tämäntyyppistä optiota varten. Nopeutetut optio-oikeudet NSO-osuudet, joissa työntekijän on maksettava osakkeen arvon ja optio-oikeuksien perusteella maksetun summan välinen ero Yhtiö voi saada verovähennyksen mikäli optio-oikeuksien omistaja voi käyttää oikeutta ostaa yhtiön osaketta tietyllä hinnalla avustushintaan tiettynä viimeisen voimassaolopäivänä. Yleensä hinta vaihtoehdosta avustushinta määritetään osakekannan markkinahinnaksi optio-oikeuden myyntiin. Jos arvoon perustuva osakekurssi kasvaa, vaihtoehdosta tulee arvokkaampi. Jos kohde-etuuden arvo laskee ne ovat arvoltaan alhaisempia kuin avustushinta, mutta vaihtoehdosta tulee arvoton. Ne tarjoavat työntekijöille oikeuden mutta ei velvollisuutta ostaa työnantajansa osakkeita tiettyyn hintaan tietyn ajanjakson ajan. aikaiset optiot myönnetään yleensä nykyisen osakekurssiin ja kestää jopa 10 vuotta. Jotta työntekijät kannustettaisiin pysymään ja auttamaan yritystä kasvamaan, optioilla on tyypillisesti neljä tai viiden vuoden ansaintajakso, mutta jokainen yritys asettaa omat parametrinsa. Hallitsee yrityksen jakaa omistajuuden työntekijöille. Käytetään yhdenmukaistamaan työntekijöiden etuja yrityksen kanssa. Alasmarkkinoilla, koska ne tulevat nopeasti arvottomiksi. Omistusosuuden muutos. Liikevoiton muutos. Ei-oikeutetut optiot. mahdollisuus ostaa osakkeita kiinteällä hinnalla kiinteän toimikauden voitosta avustuksesta liikearvoon verotettuna tuloveroasteisiin. Allekirjoittajat ja osakkeenomistajapalvelut saavat verovähennyksen. tulot. Elokuvat. Excutive-investoinnit ovat tarpeen. May kannustetaan lyhyen aikavälin osakekurssien manipulointia. Restricted Stock. Outright myöntäminen osakkeenomistajille, joilla on rajoituksia myydä, siirtää tai pantata osakkeita menetetty, jos johto lopettaa osakkeiden työsuhdearvon rajoissa verotetaan tavallisiksi tuloiksi. Johdotetaan osakkeenomistajien ja osakkeenomistajien etuja. Jos toteuttamisinvestoinnit ovat tarpeen. Jos varastot arvos - tetaan avustuksen jälkeen, yrityksen verovähennys ylittää kiinteän ansionmaksun. Edellinen laimennus EPS: lle myönnettyjen osakkeiden kokonaismäärästä. ajanjaksolla. Esimerkki osakekannasta. Osakekannan tai kiinteän käteisvaraston ehdolliset osuudet tulosjohtajan alkamisajankohdasta ansaitsee osan avustuksesta, kun tulostavoitteet osuvat. Allekirjoittaa avainhenkilöt ja osakkeenomistajat, jos osakkeita käytetään. Tulosperusteinen suunta. verovähennys palkinnolla. Hyvitys tulokseen, joka on merkitty markkinoihin. Vaikutus suorituskyvyn asettamiseen ts. When eivät optio-oikeudet toimivat parhaiten. Sopii pienille yrityksille, joissa tulevaisuuden kasvu on odotettavissa. Julkisesti omistamille yrityksille, jotka haluavat tarjota jonkin verran yrityksen omistusta työntekijöille. Mitkä ovat tärkeitä asioita toteutettaessa optioita. halukas myymään. Kuka saa vaihtoehdot. Miten monet vaihtoehdot ovat saatavilla myytäväksi tulevaisuudessa. Se on pysyvä osa etuusohjelmaa tai vain kannustin. Web-linkkejä optio-oikeuksilla. arvoa. Optio-oikeuksienne tunteminen voi auttaa sinua arvioimaan korvauspakettia ja tekemään päätöksiä optio-oikeuksien käsittelystä. Optio-oikeuksien ymmärtäminen. Kirjeemme on selitetty tarkemmin. optio-oikeudella on kaksi komponenttia Yksi osa, jota kutsutaan sisäiseksi arvoksi, mittaa paperin voittoa, jos se on s rakennettu siihen aikaan, jonka määrittelemme arvon. Esimerkiksi jos optio antaa sinulle oikean t O ostaa osakkeita 10 osaketta kohden ja osakkeiden kaupankäynti on 12, vaihtoehdolla on sisäinen arvo 2 osaketta kohden. Vaihtoehdolla on ylimääräinen arvo, joka perustuu suurempaan voittoon, jos sinulla on edelleen optio. Tämä osa arvo vaihtelee riippuen siitä, kuinka kauan optio päättyy muiden tekijöiden kesken, joten s kutsutaan option ajankohdaksi. Optiolainan arvo on sen sisäisen arvon ja sen ajankohdan summa. On tärkeää ymmärtää, että optioarvo on ei ennusteen tai jopa arvio todennäköisestä lopputulosta optio-oikeuksien jatkamisesta Vaihtoehtosi voi olla 5 osaketta kohden, mutta lopulta tuottaa voittoa 25 osakkeelta tai ei lainkaan voittoa Optio-arvo on hyödyllistä tietoa, mutta se ei tule ennakoimaan tulevaisuutta. Objektiivinen ja subjektiivinen arvo. Teoriassa voimme määrittää optioarvon objektiivisesti käyttäen monimutkaisia kaavoja tai menettelytapoja. Käytännössä arvo, joka koskee henkilöitä, joilla on työntekijöiden optio-oikeuksia, on subje Optioarvon arvo arvoarvon arvo sinulle Siksi suosittelen yksinkertaistettua lähestymistapaa määritettäessä työntekijän optio-oikeuden arvoa. Jos yksi vaihtoehto, jos optio-oikeuden viimeinen voimassaoloaika on yli viisi vuotta, määritän arvoa ikään kuin se päättyy viiden vuoden aikana Mahdollisuudet ovat melko hyviä, ettet voinut saada täyden hyödyn pidemmästä ajanjaksosta. Lisäksi en ole ottanut huomioon mitään korkean volatiliteetin tuottamia lisäarvoja. Tämä on tapa mitata, kuinka paljon varastossa zigzags ylös ja alaspäin Teoriassa suurempi volatiliteetti tarkoittaa korkeampaa optiona arvoa, mutta käytännössä se altistaa sinut paljon riskiin ja se negatiivinen tekijä, joka kumoaa korkeamman arvon, mielestäni Suunnittelua varten olen melkein aina määrittänyt työntekijän arvon optio-oikeuksilla kuin jos varastossa on kohtalaista volatiliteettiä, vaikka todellinen volatiliteetti tuottaa suuremman teoreettisen arvon. Arvostuspalkit. Nämä havainnot subjektiivisesta arvosta antavat meille mahdollisuuden käyttää joitakin pikavalintoja. Helpoin on uusia vaihtoehtoja, joiden elinaika on viisi vuotta tai enemmän. Vaihtoehdolla ei ole minkäänlaista sisäistä arvoa, koska toteutushinta on sama kuin osakekannan markkina-arvo. Jos jätetään huomiotta ylimääräinen aika yli viiden vuoden kuluttua, Suuri volatiliteetti, äskettäin liikkeelle lasketun vaihtoehdon arvo on yleensä lähes 30 prosenttia osakkeiden arvosta. Esimerkki Saat osakkeelle option hankkia 800 osaketta 25 osaketta kohden. Osakkeiden kokonaisarvo on 20 000, joten optioarvo on noin 6.000. Muista, että opinnäytetyön teoreettinen arvo voi olla melko hieman suurempi, mutta 6 000 on kohtuullinen arvoarvon arvo sinulle. Jos olet pitänyt vaihtoehdon jonkin aikaa ja osakekurssi on noussut, voit tarvitsee hieman monimutkaisempaa menetelmää optio-arvon määrittämiseksi. Virallinen kaava on todella järkyttävä, mutta seuraava menettely antaa sinulle kohtuullisen arvion. Vie optio-oikeuden toteutushinta nykyisen osakekannan arvosta, jotta voit määrittää intr jos haluat, että optio-oikeuksien merkintäajan arvo on 25, saadaksesi arviota viiden vuoden aikavakioista. Vähennä kyseistä lukua suhteessa, jos vaihtoehto päättyy alle viiden vuoden kuluessa. Lisää luontainen arvo ja aika arvo saada optio-oikeuksien kokonaisarvo. Esimerkki Vaihtoehdon avulla voit ostaa osakkeita 10 osaketta kohden. Osake on tällä hetkellä kaupankäynnin kohteena 16, ja optio vanhenee neljässä vuodessa. Omaisuusarvo on 6 euroa osakkeelta. Viiden vuoden aika-arvo olisi 2 50 25 10 00: n harjoitteluhinnasta, mutta vähennämme lukumäärää viidenneksellä, koska vaihtoehdon voimassaolo päättyy neljässä vuodessa. Tämän vaihtoehdon osalta sisäinen arvo on 6 00 osaketta kohden ja ajankohta on noin 2 00 per osake Optioiden kokonaisarvo tässä vaiheessa on noin 8 00 osaketta kohden. Tarkasta työsi Optio-ohjelman aika-arvo on aina välillä nolla ja option toteutushinnan määrä. Luultavasti voitit pystyä tekemään t hänen laskelmia päässään, mutta se on melko helppoa laskimella, ja se on enemmän kuin voimme sanoa Black-Scholes-kaavaa varten. Muistakaa, että tässä taas jätetään huomiotta korkean volatiliteetin lisäarvo, joten teoreettinen arvo osakeoptio voi olla suurempi kuin yksinkertaistetulla menettelyllä laskettu luku. Osingot vähentävät optio-oikeuksien arvoa, koska optionhaltijat eivät saa osinkoja ennen kuin optio-oikeutta on käytetty ja pidät osakkeita. Jos yrityksesi maksaa osingot, on järkevää vähennä edellä kuvattujen pikavalintojen laskemia arvoja. Ole verkkolaskuri. On Internetissä joitain optio-oikeuksien laskinlukuja Jotkut eivät ole ollenkaan hyviä, mutta jotkut ovat erinomaisia ja ilmaisia Suosikkini on tarjolla Lue Lue selitys ensin , siirry tähän sivulle ja etsi linkki peruslaskimeensa Aloita kirjoittamalla symboli yrityksesi varastolle symbolin ruutuun Esimerkiksi jos työskentelet Intelille, syötä INTC Ignor e tyyliin sopiva ruutu, koska se ei tue tällaista vaihtoehtoa Seuraava ruutu on hinta, ja sen pitäisi jo olla viimeinen hinta yrityksesi varastolle Voit jättää sen yksin tai muuttaa sitä, jos haluat nähdä optio-arvo kun osakekurssi on korkeampi tai alhaisempi Seuraava laina on lakko, mikä tarkoittaa optio-oikeutesi merkintähintaa Anna kyseinen luku ja ohita viimeinen voimassaolopäivä, koska aiot syöttää päivämäärän vanhentumisajan sijaan Don t pelätä laskettavien päivien tarkkaa lukumäärää vain vuosien tai kuukausien lukumäärän ja kertoa 365 tai 30 seuraavalla laatikolla on volatiliteetti ja jos annat hyvän varastosymbolin, numero on jo olemassa Kuinka viileä on, että jos numero on 30 tai vähemmän, hyväksy se ja siirry Jos se on korkeampi kuin 30, haluan alentaa sen 30: een useimmissa tapauksissa, koska vaihtoehtosi paljastavat paljon riskiä Voit hyväksyä tai muuttaa arvoja, joita laskin tarjoaa korkoina korko ja osingot Normaalisti ei ole syy muuttaa näitä kohteita Paina laskea ja hetken kuluttua näet vaihtoehdon arvon ja paljon muuta, mikä kirjaimellisesti on kreikanki sinulle Huomaa, että tämä laskin antaa optio-oikeuden kokonaisarvon Jos vaihtoehto on rahoissa mikä tarkoittaa, että varastossa on kaupankäyntiä korkeammalla hinnalla kuin optioiden toteutushinta, osa arvosta on sisäinen arvo ja osa on aika-arvo. Vähennä optioiden toteutushinta osakekannan kaupankäyntikurssista saadaksesi itsearvon. voi vähentää itseisarvon kokonaisarvosta oppimaan oman optio-oikeutensa aika-arvon. Husing Stock.1 INTRODUCTION.1 1 Carmarthenshiren lääninvaltuuskunta, kuten kaikki muut walesilaiset yhtenäiset viranomaiset eriasteisesti, joutuu kohtaamaan merkittäviä haasteita kokouksessa sen velvoitteita vuokranantajaksi noin 10 500 kotitalouteen.1 2 Useista syistä, kuten vähäisestä monivuotisesta huomattavasta rahoituksen puutteesta, suurimman osan neuvoston ehdosta asuntokanta ei vastaa nykyaikaisia standardeja, ja asukkaille tarjottavat palvelut eivät ole tällä hetkellä kaikki haluttua laatua. 3 Lääninhallitus on äskettäin ilmoittanut tehtäväänsä asumispalveluistaan. Vuodesta 2014 tarjoamme parhaan asuntotuotannon palveluista Walesissa, jossa laatu ja kumppanuus tukevat kaikkea sitä, mitä teemme. - Paikallinen asuntostrategia 2004 - 2009 Kuulemismenettelyluonnos toukokuussa 2003. Neuvosto myöntää tällä hetkellä, että edellä mainittu tehtävälausunto vaatii parannusta selventämällä fyysisiä ja suorituskykyä koskevia standardeja ja aikoo tehdä tämän strategian julkaisemisen jälkeen maaliskuussa 2004 sen jälkeen, kun sidosryhmien, etenkin vuokralaisten, laajaa kuulemista on kuultu.1 4 Jotta tämä tehtävä voitaisiin saavuttaa, neuvoston on tarpeen tarkastella tapaa, jossa se hoitaa ja toimittaa vuokranantajia asuntojen vuokralaisille Asuntokannan laadun parantamiseksi on löydettävä keino eteenpäin ssä ja aikataulussa, jonka mukaan vuokralaiset ovat tyytyväisiä.1 5 Kriittisin tekijä on varmistaa varojen riittävien resurssien hankkiminen haluttuihin aikatauluihin.1 6 Neuvosto on julkaissut paikallisen asuntostrategian luonnoksen, johon sovelletaan Julkinen kuuleminen heinä-syyskuussa 2003 strategian hyväksymiseksi virallisesti huhtikuussa 2004 Kotitalousstrategian luonnos herättää keskeisen kysymyksen asukkaidensa majoitustason huomioon ottamisesta.1 7 Neuvosto valmistelee ensimmäistä kertaa kattava asuntosäästösuunnitelma, joka perustuu Welsh Assembly Governmentin marraskuussa 2002 antamiin ohjeisiin. Tässä suunnitelmassa kuvataan, miten neuvosto aikoo asentaa asuntokannan hallintaan, parantamiseen ja ylläpitoon sekä yksilöidään työn, joka on toteutettava palvelujen suunnittelun laajentamiseksi 30 vuoden aikataulu.1 8 Vertailuarvo, jota vastaan neuvosto arvioi omasta määräyksestään, on Walesin asuminen WHVS-standardi, jossa esitetään Walesin kokoushallituksen odotukset Walesissa asuvien asuntojen laadusta vuoteen 2012 mennessä.1 9 Nykyisissä rahoitusjärjestelyissä Carmarthenshiren lääninvaltuusto ei pysty täyttämään WHQS: ää vuoteen 2012 mennessä Vuoropuhelua tarvitaan vuokralaisten kanssa niiden prioriteettien määrittämiseksi WHQS-standardit ja niiden hyväksyttävät normit Tämä antaa neuvostolle mahdollisuuden tunnistaa ja mitata, mitä voidaan saavuttaa vuoteen 2012 mennessä ja tämän, vuokralaisten odotusten ja WHQS: n välisen kuilun välillä.1 10 On erittäin tärkeää, arvioida kaikkia maakuntavaltuutetun käytettävissä olevia vaihtoehtoja, jotta se voisi turvata tehtävänsä ja tavoitteensa asumispalveluille.1 11 Tässä asiakirjassa ehdotetaan tätä tarkoittavaa hanketta.2 1 KARMARTHENNIN MAAKUNTA.2 1 Carmarthenshiren lääni asuu noin 172 842 asukkaan väestöstä, mikä vastaa noin kuutta Walesin väestön väestöstä. 2001 Settlement-mallit vaihtelevat suuresta tiheydestä kaupunkien perinteisesti teollinen lounaaseen ja laaksoihin harvaan ja erittäin harvaan asuttuun maaseudun sisämaahan, jossa on useita pieniä kyliä ja kylää Koko väestötiheys on puolet walesissä keskimäärin.2 1 2 Asukkaiden profiilissa on tapahtunut merkittäviä väestörakenteen muutoksia viime vuosina ja muutoksen ennakoidaan jatkuvan.2 1 3 Enintään 14-vuotiaiden nuorten määrä on vähentynyt 4 2 vuodesta 1991. Ikääntyneiden väestö on puolestaan kasvanut yli 70-vuotiaiden määrän kasvulla 8 7 ja yli 80-vuotiaita 17 3 saman ajanjakson aikana.2 1 4 Näillä tekijöillä on ilmeisesti vaikutusta Carmarthenshiren tulevaan asunto-tarpeeseen erityisesti kotitalouksien kokoonpanossa ja tarpeissa.2 1 5 Carmarthenshire on huolestuttava asia Asukasväestön terveysprofiili on huomattavasti huonompi kuin Walesin ja Yhdistyneen kuningaskunnan keskiarvot useissa tärkeissä suhteissa. Paitsi että tämä paikka lisää ylimääräisiä rasituksia n julkiset palvelut paikallisesti, mutta se myös vaikeuttaa Läänin taloudellista suorituskykyä.2 1 6 Yleisesti tunnustetaan, että naapurustossa, jossa elämme ja asuntojen laadulla voi olla merkittävä vaikutus terveyteemme, huono ja riittämätön asunto edistää suoraan heikko terveysohjelma Carmarthenshiren sosiaalisen asuntokannan laadun parantaminen on merkittävä panos paikallisen terveysryhmän kehittämän terveys - ja hyvinvointistrategian tavoitteiden saavuttamiseen.2 1 7 huhtikuussa 2000 asui 75 452 asuntoa County, josta Neuvostosta 14 5 10.497 kiinteistöä, 3 2 sosiaalisten vuokranantajien ja loput 82 2 joko yksityisen vuokranantajan omistuksessa tai vuokrattuna omistajana.2 1 8 Maakunnan asuntokantaprofiili maaliskuussa 2003 oli seuraava.2 1 9 Pitkäkestoisten asuntojen tarve kestävään yhteiskuntaan on tärkeä ulottuvuus, joka on edellytys herkkien ihmisten tarpeisiin al vaatimukset ja ne, jotka ovat riippuvaisia Walesin kielestä pääasiallisena tiedonvälityskanavana.2 2 WELSH-ASUNNON LAATUVAATIMUKSET.2 2 1 Welsh Assembly Government WAG hyväksyi kesäkuussa 2001 Welsh Housing Quality Standard WHQS: n, jossa määriteltiin tavoitteet asuinalueen laatu Walesissa WAG odottaa, että vuoteen 2012 mennessä kaikki Walesissa asuvat sosiaaliset asunnot täyttävät WHQS.2 2 WHQS edellyttää, että kaikilla Walesin kotitalouksilla on mahdollisuus elää hyvässä kunnossa kotoa, jotka ovat hyvässä kunnossa korjaus. suoja ja turvallinen. aikaisesti lämmitetty, polttoainetehokas ja hyvin eristetty. Tarvittavat ajan tasalla keittiöt ja kylpyhuoneet. hyvin hoidettu vuokrataan asunto. located houkutteleva ja turvallinen ympäristö. ja mahdollisimman paljon sopivat erityisiä vaatimuksia kotitalouden, esim. erityiset vammaiset.2 3 WALESIN KANSALLISEN ASEMAN STRATEGIAA WALESISSA KÄYTETTÄVILLE PARHAISILLE KOTITALOILLE.2 1 1 Heinäkuussa 2001 yleiskokous julkisti Waleen kansallisen asuntostrategiansa s Walesin asukkaiden parempaa asuntoa Tämä asiakirja julisti yleiskokouksen näkemyksen Walesissa asumisesta. Haluamme, että kaikilla Walesilla on mahdollisuus elää hyvälaatuisissa ja kohtuuhintaisissa asunnoissa, jotta he voisivat valita, missä asuvat, ja päättää, tai vuokraus on parasta heille ja heidän perheilleen.2 3 2 Kokoonpanon pääteemana on laatu ja sen strategia perustuu siihen, että kaikki sosiaaliset asuntotuotteet Walesissa täytetään WHQS: n laatustandardeihin vuoteen 2012 mennessä. 3 3 Kokoonpano on sitoutunut jatkaa julkisten varojen myöntämistä paikallisille viranomaisille neuvoston asuntotuotannon parantamiseksi. Se myöntää kuitenkin, että käytettävissä olevat summat eivät ole läheskään riittäviä, jotta paikallisviranomaiset pystyvät korjaamaan ja parantamaan velvoitteitaan laatustandardin saavuttamiseksi. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin löytää muita keinoja panostaa investointiin ongelman ratkaisemiseksi.2 3 4 Yleiskokous päätyy siihen, että joillekin paikallisviranomaisille ainoa ratkaisu on siirtää varastostaan.2 3 5 Yleiskokous ei tällä hetkellä kannata mahdollisuutta sallia paikallisviranomaisten muodostaa täysin määräysvallassa olevat yhtiöt sen vuoksi, että tämä vaikuttaisi julkisen sektorin lainanottoon.2 3 6 Omistusoikeudesta riippumatta yleiskokous aikoo edistää tehokasta ja tehokasta sosiaalista asuntorakentamista ja ylemmän tason osallistuminen.2 3 7 Lisäksi yleiskokous vahvistaa, että paikallisviranomaisilla on keskeinen strateginen rooli sen varmistamisessa, että alueen kansalaisilla on mahdollisuus saada kunnollinen koti kestävässä yhteiskunnassa.2 4 Paikallisviranomainen ASEMAN ASUNTOLANTI SUUNNITTELU ASIAKASVIRANOMAISTEN OHJEET.2 4 1 Welsh Assembly Government julkaisi marraskuussa 2002 paikallisille viranomaisille ohjeita liiketoimintasuunnitelmien tuottamisesta asuntokannansa hallinnoimiseksi ja parantamiseksi.2 2 2 Ensimmäisen liiketoimintasuunnitelman oli maaliskuu 2003.2 4 3 Kokoonpano edellyttää, että paikalliset liiketoimintasuunnitelmat asettavat viranomaisen tavoitteen tai tehtävän sosiaaliseksi laulaja vuokranantaja. kohtaisi palvelun tavoitteita ja standardeja. kohtaisi suunnitelman tavoitteiden ja standardien saavuttamiseksi. julkaise yksityiskohtaisia taloudellisia ennusteita, joissa yksilöidään vaaditut resurssit ja rahoituslähteet valituille strategioille. julkaisevat puitteet seurannan ja arvioinnin edistymisestä tarjota mahdollisuuksia ja strategioita tunnistaa ja analysoida. toimittaa herkkyysanalyysi, jossa mainitaan tärkeimpien muuttujien muutosten vaikutukset ennusteisiin, jotka käsittelevät viranomaisen suunnitelmia yleiskokoukselle, tärkeimmät sidosryhmät, erityisesti vuokralaiset, kumppanit ja laajempi yhteisö.2 4 4 Suunnitelman sisällön tulisi olla sekä lyhyen aikavälin että pitkän aikavälin ennusteita. 5 4 Carmarthenshiren lääninvaltuusto valmisteli ensimmäisen liiketoimintasuunnitelmansa maaliskuuhun 2003 mennessä ja jatkaa vuoropuhelua edustajakokouksen kanssa sen päätökseen saattamisen jälkeen jonka lopullinen paikallinen asuntostrategia julkaistaan huhtikuussa 2004.2 5 WLGA MANIFESTON TILANNE HOUSING IN WALES.2 5 1 Welsh Assemblyin hallituksen toukokuun 2003 vaaleissa Welsh Local Government Association WLGA julkaisi Walesin asuntolainan. 2 2 Tässä asiakirjassa pohdittiin suurempia investointeja kohtuulliseen kohtuuhintaiseen asuntoon, kehottaa uutta edustajakokousta asettamaan asunnolle tärkeimmän aseman. Se vahvistaa, että walesilaisen paikallishallinnon kollektiivinen näkemys siitä, että huonolaatuinen ja sopimaton asunto vaikuttaa ihmisten elämään niin monin eri tavoin, edistäen alhaista koulutustasoa, sosiaalista syrjäytymistä ja heikkoa terveyttä sekä heikentää ikääntyneiden kyky pysyä riippumattomana yhteisössä Isommat asunto-investoinnit olisivat tärkeä osa sosiaalista ja taloudellista uudistumista ja kannustivat rakentamisen taitojen syntymistä ja rakennusteollisuutta Walesiin.2 5 3 Ilmoitus toistaa yleiskokouksen tekemän päätelmän että paikallisviranomaiset eivät pysty tuottamaan parannuksia omalle ho 2 WLGA väittää voimakkaasti, että WAG: n on vastattava ja ratkaistava haaste luovutettaessa tarvittavat resurssit neuvoston omistamien asuntojen parantamiseksi mutta joustavalla toimintaympäristössä ja rajoittamattomalla valinnalla. olla paikallisille viranomaisille ja heidän vuokralaisilleen päättää, mikä on paras vaihtoehto kussakin tapauksessa Todellinen valinta, vuokralaisten on kyettävä ymmärtämään kaikki mahdolliset vaihtoehtoiset toimitusmallit. 2 5 5 WLGA kehottaa WAG: tä tuottamaan ohjeita miten paikallisviranomaiset investoivat investointiohjelmiin, voivat tukea työllisyyden ja kassavirran vakautta rakennusteollisuudessa sekä mahdollisuus jälleen oppisopimuskoulutukseen sekä paikallisissa rakennusyhtiöissä että paikallisviranomaisten DLOs.2 5 6 WLGA asettaa asuntopalvelujen tulevaa parannusta laajempi strateginen lähestymistapa uudistumiseen tunnustaen, että uudistuminen voidaan saavuttaa ja elämänlaatu paranee ha - toimintalähtöistä lähestymistapaa ja niihin liittyvien palvelujen, kuten terveyden, yhteiskunnan turvallisuuden, koulutuksen, suunnittelun, liikenteen, ympäristöpalveluiden jne. tehokasta koordinointia ja integrointia. Paikallisviranomaisilla on lakisääteinen vastuu yhteisön johtamisesta ja heillä on parhaat mahdollisuudet hallinnoida strategiaa strategisesti .2 6 CARMARTHENSHIRE YHTEISÖN STRATEGIA 2002-2003 YHTEISÖN TYÖSKENTELY YHTEISÖSSÄ, JOSSA TYÖLLÄ.2 6 1 Helmikuussa 2003 ensimmäinen yhteisön luonnos Carmarthenshiren strategiaksi julkaistiin paikallisen strategisen kumppanuuden kautta, jonka hallintoneuvosto on laatinut. Strategialuonnos ilmaisee tavoitteensa 6 yhteisön strategiassa määritellään keskeinen tavoite asuntotuotannon laadun ja saatavuuden parantamiseksi sekä julkisella että yksityisellä sektorilla turvallisissa yhteisöissä, jotka tarjoavat julkisen ja yksityisen sektorin elinkeinoelämää. hyvä ympäristö ja tilat sekä tarve hankkeen kehittämiseen q 2 7 KARMARTHENSHIREEN MAAKUNNAN KONSERNI STRATEGIA 2003 - 2008 LYHYESTI JA TYÖMYYDELLÄN KEHITTÄMINEN2 7 1 Maakuntaneuvosto julkaisi maaliskuussa 2003 yritysstrategian seuraavien viiden vuoden ajan, jossa se laatii suunnitelmansa Carmarthenshiren tekemiseen on parempi paikka elää, työskennellä ja nauttia vapaa-ajalla.2 7 2 Neuvosto ilmaisee aikomuksensa parantaa ihmisten hoitoa koskevia ehdotuksiaan sekä parantaa julkisen ja yksityisen sektorin asuntojen laatua, saatavuutta ja saatavuutta. sitoutuu julkaisemaan suunnitelmaa siitä, miten neuvosto aikoo parantaa omia asuntojaan.2 8 HAASTE KÄYTÄNNÖSTÄ CARMARTHENSHIREILLE.2 8 1 Vuoden 2003 huhtikuussa lääninhallituksen asuntokanta koostui 10 325 kiinteistöstä Vuoden 2003 ensimmäisellä neljänneksellä 2004 43 kiinteistöjä on myyty, ja nykyisillä hinnoilla on ennakoitu, että asunto-osake on 10 153 huhtikuuhun 2004 mennessä. 8 2 Asuntotilanne - varastokysely valmistui vuonna 2002 kerätyt tiedot syötettiin työpöydän arviointiin käyttäen WHQS: n WAG: n ohjeiden tiukkaa tulkintaa. Tämä paljasti, että kokonaiskannasta vain 266 kiinteistöä täytti WHQS: n kokonaisuudessaan.2 8 3 Alustava arviointi syyskuussa 2002 paljasti, että Seuraavien kymmenen vuoden aikana tarvitaan lähes 257 miljoonaa asuntokannan ylläpitämiseen ja sen parantamiseen WHQS: n osalta 118 miljoonaa arvioidaan olevan parannuksia ja 139 miljoonaa korjaus-, kunnossapito - ja sopeutustarpeita varten. 8 4 Yhteensä korjaus - ja ylläpitoharrastus, mukaan lukien kaikki pääoman ja tulon määrärahat vuodelle 2003 2004 on 12 4 miljoonaa Vuotta 2012 kohden yhteensä 111 6 miljoonan euron investointi jättäen 144 4 miljoonan euron vähennyksen.2 8 5 Lääninhallituksella on ilmeisen suuri haaste, jos se on Tavoitteena on parantaa asuntotuotannon laatua ja ympäröivää ympäristöä. Keskeinen kyky kykenee tekemään tämä on tunnistaa tapoja, joilla Tärkeimpien taloudellisten investointien maksaminen Pääasiallisesti neuvoston on neuvoteltava vuokralaisten kanssa arvioimaan tulkintansa ensisijaisesta standardista ja laatimaan investointisuunnitelma kyseisen sovitun standardin saavuttamiseksi.2 8 6 Tässä asiakirjassa ehdotetaan hanketta, jossa arvioidaan kaikki käytettävissä olevat vaihtoehdot County Council, jotta se voi vastata tähän haasteeseen tavalla ja aikataulussa, joka on kaikkien sidosryhmien ja erityisesti sen vuokralaisten hyväksyttävissä.3 1 HANKKEEN TARKOITUS.3 1 1 Hankkeen tarkoituksena on tutkia ja arvioida kaikkia vaihtoehtoja joka on käytettävissä lääninhallitukselle oman asuntokannan parantamiseksi.3 1 2 Hanke avustaa neuvostoa antamaan sitoumuksensa yhteisön strategia - ja yritysstrategian luonnoksissa ja tukemaan paikallisen asuntostrategian, asuntosuunnitelmaan liittyvän toimintasuunnitelman ja asunto-osakeyhtiön liiketoimintasuunnitelman vastauksena kansalliseen asuntopolitiikan toimintaohjelmaan ja Walesin kokoonpanoon hallituksen vaatimuksia palvelun parantamiseksi nt ja suunnittelu.3 1 3 Hanke tuo maakuntaneuvoston ja sen vuokralaisten yhteisymmärrykseen yhteisistä näkemyksistä tulevaisuuden laatuun ja asumispalveluiden tarjoamiseen Carmarthenshiressa.3 2 HANKKEEN OSASTO.3 2 1 Hanketta kutsutaan nimellä " .3 HANKKEEN TULOKSET.3 3 1 Hankkeen keskeiset tavoitteet ovat seuraavat saavutukset: kiinteät standardit asuntojen ja palveluiden kunnosta ja suorituskyvystä niiden parantamiseksi ja ylläpidolle. kaikkien käytettävissä olevien vaihtoehtojen arviointi neuvoston oman asuntokannan parantamiseksi, mukaan luettuina ympäristöön ja yhteisöön liittyvät näkökohdat, kunkin rahoituksen vaikutukset ja yritysten vaikutukset sekä realistiset mahdollisuudet toimittaa kussakin. ja asuntokannan hallinto, kuten lääninhallitus ja sen vuokralaiset ovat sopineet sitoutumisen ja laajan kuulemisen kautta yksityiskohtaisen ja avoimen perustelun perusteluista valittujen vaihtoehtojen valintaa varten. Virallisen vuoropuhelun käynnistäminen Walesin edustajistohallituksen kanssa vaihtoehtojen arvioinnissa sen varmistamiseksi, että se on hyväksynyt suositellun vaihtoehdon. vaihtoehtoinen vaihtoehto. Paikallisen asuntostrategian, toimintasuunnitelman ja asuntokannan liiketoimintasuunnitelman tarkistaminen halutun vaihtoehdon valossa.3 4 PROJEKTINHALLINTA. Projektinhallinta.3 4 1 Hankkeesta kehitetään, keskustellaan ja raportoidaan hallintokartta, joka on esitetty kuvassa 1. Projektipäällikkö.3 4 2 Johtaja Strategiset hankkeet on ohjattu projektin hallinnointiin. Projektin sponsori.3 4 3 Sosiaali - ja asumisjohtaja toimii Project Sponsor. Project Team.3 4 4 Projektia hallinnoi ja kehittää projektiryhmä Projektipäällikkö johtaa projektiryhmää.3 4 5 Projektiryhmän jäsenistö on lisäyksessä 1 Muita virkamiehiä voidaan tarvittaessa ajoittaa tarvittaessa tukemaan projektiryhmää. Projektikokonaisuus.3 4 6 Hankkeesta huolehtii keskeisten sidosryhmien ja sidosryhmien edustajien muodostama projektihallitus Hankekehitysvirasto toimii joka on kriittinen kuulusteluelin testaamaan ja arvioimaan projektin havaintoja ja ehdotuksia koko kurssin aikana.3 4 7 Projektin hallintoneuvoston keskeinen rooli on tukea sidosryhmien tehokasta sitoutumista hankkeen sisällä ja tiedottaa hankkeen etenemisestä keskeiset vaiheet.3 4 8 Nykyinen ja tehokas asuntoneuvosto on nimetty hankelujaoston tehtävien hoitamiseksi. Hankekunnan jäsenyydestä on annettu lisäys 2. Viiteasiakirjat.3 4 9 Viiteasiakirjat jokaiselle ryhmät ja henkilöt, jotka ovat aktiivisia osallistujia hankkeen kehittämisessä, annetaan lisäyksessä 3.Key Project Stages.3 4 10 Hanke toteutetaan viidessä avaimen tages. Stage 1 - Initiation. Stage 2 - Commissioning. Stage 3 - Tutkimus ja kehitys. Stage 4 - Analyysi ja vaihtoehdot Evaluation. Stage 5 - Preferred Option valinta.3 4 11 Vaiheen 1 projektinhallintasuunnitelma on esitetty kuvassa 2.3 4 12 Seuraavien vaiheiden suunnitelmat eivät kuulu tämän hankesuunnitelma-asiakirjan soveltamisalaan ja niitä kehitetään ja raportoidaan hankkeen etenemisenä.3 5 HANKKEEN AIKATAULU.3 5 1 Kuviossa 3.3 5 on esitetty kehyksen aikataulu hankkeen kaikissa vaiheissa. Tämä osoittaa, että hankkeen toteuttaminen todennäköisesti kestää yli vuoden. Odotetaan, että lääninvaltuustolle voidaan antaa loppuraportti optioiden arvioinnista syksyllä 2004, jotta neuvosto voi tehdä täysin tietoon perustuvan päätöksen ensisijaisen vaihtoehdon valinnasta Tämä aikataulu heijastaa hankkeen monimutkaisuutta ja vaativan luonteen sekä tarve varmistaa täydellinen ja tehokas vuoropuhelu vuokralaisten ja valittujen jäsenten kanssa. 3 3 Puiteohjelman aikataulu on ind vain, ja se voi muuttua hankkeen etenemisen myötä. 3 6 RESURSSIN VAIKUTUKSET.3 6 1 Asuntosijoitusrahastoon on väliaikaisesti varattu 200 000 budjetti hankkeen rahoittamiseen Menot kohdistuvat ensisijaisesti konsulttien sitouttamiseen neuvoo neuvostoa ja sen vuokralaisia Hankkeen taloudelliset vaikutukset tullaan tarkastamaan ja raportoimaan tarvittaessa edelleen. Hallintokartta. Referenssitiedot. Projektiryhmä. Jokaisen projektiryhmän jäseneen sovelletaan seuraavia yleisiä käyttöehtoja. Koko kehittää ja hallinnoida kaikkia hankkeen osa-alueita. Varmistaa, että palveluntarjoajat ovat sopineet vuokralaisten kanssa laaja-alaisen kuulemisen jälkeen. Toteutetaan kattava analyysi ja arviointi kaikista käytettävissä olevista vaihtoehdoista neuvoston asuntokannan parantamiseksi, mukaan lukien ympäristöön ja yhteisöllisiin näkökohtiin. Voit arvioida kunkin vaihtoehdon taloudelliset vaikutukset ja yritysvaikutukset sekä r ealistiset näkymät kunkin toimituksen osalta. Kun otetaan huomioon kattavat vaihtoehtotarkastukset, jotka antavat suosituksia asuntopalvelujen tulevaisuudesta. Jotta varmistetaan, että kaikki nimetyt hankkeen tulokset toimitetaan vaaditun aikataulun puitteissa. Raporttien laatiminen hankkeen edistymisestä. Voit tuottaa lopullisen projektikertomuksen hankkeen päätyttyä. Yksittäiset jäsenet osallistuvat projektityöryhmän työhön tarpeen mukaan. Projektikokonaisuus. Toimivat foorumina sidosryhmille osallistumaan hankkeen arvioimiseen. hankkeen keskeinen viestintäväline, joka tukee pyrkimyksiä varmistaa, että kaikki sidosryhmät ovat jatkuvasti tietoisia asiaan liittyvistä tiedoista ja edistymisestä. Jotta sidosryhmät voisivat kommentoida hanketta ja sen edistymistä. Jotta saataisiin säännöllisesti raportteja hankkeen edistymisestä , arvioimaan annettuja tietoja ja vastaamaan projektityöryhmään. Projektityöryhmän yksittäiset jäsenet. Projektipäällikön tehtävänä on ohjata ja koordinoida projektityöryhmän työtä projektityöryhmän puheenjohtajana. Jotta projektityöryhmän puheenjohtaja voisi varmistaa, että kirjataan Project Team - kokouksissa. Toimitetaan, että hankkeen toteuttamiseen tähtäävä selkeä työsuunnitelma tuotetaan, päivitetään säännöllisesti ja tiedotetaan projektityöryhmän jäsenille ja muille tarvittaessa. Jotta varmistetaan, että hanketyöryhmän laatimat säännölliset edistymiskertomukset toimitetaan projektin johtokunnan, johtoryhmän, asunto - ja yleisen suojelun komitean ja maakuntaneuvoston kokoukset. Järjestetään hankevaliokunnan neuvonantajana ja osallistuu hankevaliokunnan kokouksiin. sen hallituksille ja komiteoille edistymisen ilmoittamiseksi ja toimien hyväksymisen varmistamiseksi, jos se on tarkoituksenmukaista. Tukea projektin tukijaa yhdistämään toimeenpanovallan ja Projektin sponsori. Valvoa hankkeen etenemistä ja varmistaa, että se täyttää strategiset tavoitteet ja integroitu yritysten ja kumppanuusohjelmien kanssa. Yhteyden muodostaminen yrityksen johtoryhmän ja hallituksen jäsenen asuntorakentamiseen ja julkisiin hankintoihin Suojaus. Varmistetaan johdon ja poliittinen hyväksyntä hankkeen keskeisille vaiheille ja niihin liittyville erityistoimille. Jotta yritysjohtajaryhmä, johtokunta ja maakuntavaltuusto valitsisivat valinnanvaraa Carmarthenshiren kaupungin asuntopalvelujen tulevaisuuden kannalta. a dialogue between Council officers and the Welsh Assembly Government on the future of council housing services. To serve as a member of the Project Team. Financial Adviser. To serve as a member of the Project Team. To ensure that effective financial advice is provided to the Project Team, lead officers and members in a timely manner as required by the project programme. To be responsible for th e production of cost profiles and financial sensitivity analyses relevant to the options appraisal and as otherwise required by the Project Team. To support the commissioning of external financial advice as required by the Project Team and to liaise on behalf of the Project Team with any appointed advisers. Legal Adviser. To serve as a member of the Project Team. To ensure that effective legal advice is provided to the Project Team, lead officers and members in a timely manner as required by the project programme. To produce legal opinions relevant to the options appraisal and as otherwise required by the Project Team. To support the commissioning of external legal advice as required by the Project Team and to liaise on behalf of the Project Team with any appointed advisers. Corporate Impact Adviser. To serve as a member of the Project Team. To ensure that effective corporate and organisational advice is provided to the Project Team, lead officers and members in a timely manner as required by t he project programme. To undertake research and development work on behalf of the Project Team and to produce reports relevant to the options appraisal and as otherwise required by the Project Team. To produce on behalf of the Project Team a Corporate Impact Assessment Report in support of the options appraisalmunications Adviser. To serve as a member of the Project Team. To ensure that effective communication and publicity advice is provided to the Project Team, lead officers and members in a timely manner as required by the project programme. To produce communication and publicity reports relevant to the options appraisal and as otherwise required by the Project Team. To produce on behalf of the Project Team and affect a project Communications Plan. To work in conjunction with the Project Team and officers of the Housing Division to produce and affect a project Consultation Plan. To be responsible for the production of press releases on behalf of the Project Team and to ensure appropriate pr ess and media coverage. Trade Union Representative. To serve as a member of the Project Team. To represent the interests of staff having a direct interest in the project and the future of housing related services. To provide a link between the Project Team and the Employee Relations Group. To support the communication needs of the Project Team, respecting confidentiality requirements as appropriate. Housing Staff Representative. To serve as a member of the Project Team. To represent the interests of Housing Division staff within the project. To provide a link between the Project Team and the staff of the Housing Division. To support the communication needs of the Project Team, respecting confidentiality requirements as appropriate. Tenants Representatives. To serve as a member of the Project Team. To represent the interests of tenants within the project. To provide a link between the Project Team and the Tenants Federation and local tenant associations. To support the communication needs of the Proje ct Team, respecting confidentiality requirements as appropriate. Glossary of Abbreviations. BPFM Business Planning and Finance Manager - Housing Services Adrian Young. CC County Council. CE Chief Executive Mark James. CMT Corporate Management Team. CSC Chair Scrutiny Committee for Housing and Public Protection. Cllr John Gibbin. DR Director of Resources Roger Jones. DSC H Director of Social Care and Housing Bruce McLernon. EB Executive Board. EBM Executive Board Member for Housing and Public Protection. Cllr Nigel Evans. HSM Housing Strategy Manager Jonathan Morgan. PB Project Board. PID Project Initiation Document. PM Project Manager Robert Sully. PT Project Team. WAG Welsh Assembly Government. WHQS Welsh Housing Quality Standard.
Comments
Post a Comment